sobota, 4 maja 2013

kilka faktów o mnie . :D

Hejka ! 

Na dzisiaj przygotowałam kilka faktów o mnie . to jak ? zaczynamy ?

1. Mam młodszego brata  <ma 10 miesięcy> :]

taki mój grubasek :D

2. Nie mam fejsa , i jak narazie nie zamierzam mieć

3. Uwielbiam ostre i słone rzeczy

4. Podobają mi się ćwieki

5. Jestem tolerancyjna

6. Uwielbiam się śmiać !

7. Słucham !prawie! tylko starej muzyki np. The beatles , Queen , Dżem , Perfect itp.

8. Nie umiem wprost żyć bez muzyki .

9.Mam przyjaciół z którymi się mogę pośmiać , ale i wypłakać .

10.Wierzę w przyjaźń damsko - męską .

11. jestem rannym ptaszkiem , ale w innych sprawach to meeega leniem .

12. Moja mama jest zmarźluchem , za to mi jest wiecznie ciepło

13. Jem lody nawet jak jest  - 20 .

14. Podobają mi się niesamowicie tatuaże


Powiedzmy że to na tyle . Mam nadzieję że podobała wam się notka . A więc obserwujcie i komentujcie .

Pa :*

2 komentarze:

  1. Ja mam podobnie w 12, tylko że to mój tata nosi 4 podkoszulki jak jest 20 stopni i ja chodzę w krótkim rękawku :>

    zapraszam do siebie! MANDOSTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń